[ High Council ] Colin
don
Kruck
Polar
TBR
[ Council ] Rob

Queen of the internet.

Slutty Bitch

Opkankeren met die hoer dan, de naam waarmee ze zichzelf geregistreerd heeft hier zegt al genoeg toch?

[/End]

• Replies 467
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• gfdgfd

• Blitz

• 1nc0mp4r4bl3

• Slutty Bitch

oja Ronald is ook een geile jongen, maar nu uit het noorden van het land, hij is zelfs erg goed in renontsnap, dus waar wacht je nog op

Who cares about another language. Tell us what happened with anthony.

Dutch Lmfao is een geile jongen uit het zuiden van het land die vast wel met jou kennis wil maken.

LMAO

Slutty Bitch

Opkankeren met die hoer dan, de naam waarmee ze zichzelf geregistreerd heeft hier zegt al genoeg toch?

[/End]

Tsja zo ziet faggot me (:

Someone tl;dr both threads i'm too lazy.

I'm guessing the dude who talked about the girl has made an account saying he's the girl to try and prove something?

Slutty Bitch

I'm guessing the dude who talked about the girl has made an account saying he's the girl to try and prove something?

Ehm I actually AM the girl.

I proved that yesterday, you can look on the locked topic: Huge problem.

That's where I showed that I am really Naomi

Naw Ronald vindt jou wel een zalig honneponnetje hoor, hij speelt alleen hard to get. Hij kan zelfs als Romeo onder jou dakraam staan en een lied zingen zonder valse noot, daar zijn er maar weinigen van.

Slutty Bitch

Naw Ronald vindt jou wel een zalig honneponnetje hoor, hij speelt alleen hard to get. Hij kan zelfs als Romeo onder jou dakraam staan en een lied zingen zonder valse noot, daar zijn er maar weinigen van.

Ronald klinkt als een freak. ;x

The guy posted a load of shit about how he loves the girl and how her bf is a dick etc.

Someone on the forums linked it to her on facebook by finding her fb because he stupidly posted the bf's full name.

The girl made an account and began posting, it's actually her XD she's pretty cool actually.

vvvvvvv

2u4oj5v.jpg

Hij heeft mee gedaan aan popstars, misschien ken je hem wel. hijs wel een beetje een klungel

thought id post something completely irrelevant

Not really my taste ;D

its cus im from the ghetto init, not stereotyping or anything

Ik geef toe onder de lakens ben ik redelijk tot zeer freaky