Its zeh noob Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 (edited) Still to do: One piercing note (illuminated books) Body Body Slug menace (prossy) Forgiveness of a chaos dwarf (handcannon and 35 defence) Summers end (games tele) 5 agil levels (agile armour) Edited October 31, 2012 by Its zeh noob
Its zeh noob Posted October 26, 2012 Author Posted October 26, 2012 Clan prod in the making Jep, only joy in the game is clanning for me atm. So why not max out...
Grifte Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Ej Andrej Dit is niet mooi Oftewel je reinste pleuriszooi Al jaren was jij onze mithlord generaal Nu leidt je aan Adamantite terminaal Jij ging altijd voorop in de strijd Maar nu zijn wij je kwijd Daarom besluit Sint dit gedicht Je gaf je over en zwicht
Its zeh noob Posted October 26, 2012 Author Posted October 26, 2012 (edited) Ej Andrej Dit is niet mooi Oftewel je reinste pleuriszooi Al jaren was jij onze mithlord generaal Nu leidt je aan Adamantite terminaal Jij ging altijd voorop in de strijd Maar nu zijn wij je kwijd Daarom besluit Sint dit gedicht Je gaf je over en zwicht Ej Leon, Waar ben jij al die tijd? Dat is mijn verwijt. Ga eens naar een trip, dan zit Foe niet in een dip! Geniet en ga op stap met Nick, scoor een lekker wijf, maar pas op voor zijn knijf! Moet wel zeggen dat mijn gedichtje onderdoet aan jou rijmkunsten. Edited October 26, 2012 by Its zeh noob
Skidddz Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Ej Andrej Dit is niet mooi Oftewel je reinste pleuriszooi Al jaren was jij onze mithlord generaal Nu leidt je aan Adamantite terminaal Jij ging altijd voorop in de strijd Maar nu zijn wij je kwijd Daarom besluit Sint dit gedicht Je gaf je over en zwicht Ej Leon, Waar ben jij al die tijd? Dat is mijn verwijt. Ga eens naar een trip, dan zit Foe niet in een dip! Geniet en ga op stap met Nick, scoor een lekker wijf, maar pas op voor zijn knijf! Moet wel zeggen dat mijn gedichtje onderdoet aan jou rijmkunsten.
Raided Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 sad. Had a beautiful account. Anyway congratz on your achievement. Enjoy Maxing out completely. ;)
Recommended Posts